Les funcions vitals

Els nens i les nenes de 4t hem estat treballant a Medi “Les funcions vitals”.
Per estudiar els sentits hem fet grups i cada grup ha investigat i ha fet un mural d’un dels sentits per desprès explicar-ho als companys de la classe.
Ha sigut molt interessant i ens ha agradat molt fer-ho així, en grup.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut