Medi

Les funcions vitals

Els nens i les nenes de 4t hem estat treballant a Medi “Les funcions vitals”. Per estudiar els sentits hem fet grups i cada grup ha investigat i ha fet un mural d’un dels sentits per desprès explicar-ho als companys de la classe. Ha sigut molt interessant i ens ha agradat molt fer-ho així, en

Les funcions vitals Llegeix més »

Primers auxilis a l’escola

Els alumnes de 5è hem rebut la visita d’una mare de la classe i dels especialistes en primers auxilis que treballen amb ella. Ha estat molt enriquidor aprendre les tècniques que utilitzen per ajudar a qualsevol persona davant una situació d’emergència. Agraïm les explicacions donades que van completar el tema que estem treballant de medi.

Primers auxilis a l’escola Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut