Els aliments

Estem treballant els aliments i hem fet una activitat que ens ha agradat molt. Cada nen/a de la classe ha portat un aliment, els hem posat a una taula i hem fet parelles. Havíem de endevinar amb els ull tapats, de quin aliment es tractava, primer amb el tacte, desprès amb l’olfacte i per últim pel sabor. Ens ho hem passat genial!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut