Connectem a la fresca!!

La jornada d’avui del projecte Connectem ha estat una mica especial: ens hem dividit en dos grups com sempre, però ens hem repartit l’estona per poder fer tots el mateix.
Hem estat una estona a la classe fent les polseres solidàries, els Pitagòres ens han ajudat molt als triangles, i hem pogut compartir habilitats i creativitat. Després l’altra estona de la sessió hem anat a treballar amb les tabletes a la fresca aprofitant el bon temps que feia avui!!
Ha estat una estona molt agradable per tots!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut