Visita al MAC

Avui els nens i les nenes de primer hem anat al MAC (Museu d’Art de Cerdanyola). Allà hem pogut contemplar el seu bonic jardí, així com les diferents pintures i escultures de diferents artistes, incloses les de l’artista local Josep Togores. Allò que més ens ha agradat han estat els vitralls modernistes decorats amb flors i molts colors.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut