Arts plàstiques

Visita al MAC

Avui els nens i les nenes de primer hem anat al MAC (Museu d’Art de Cerdanyola). Allà hem pogut contemplar el seu bonic jardí, així com les diferents pintures i escultures de diferents artistes, incloses les de l’artista local Josep Togores. Allò que més ens ha agradat han estat els vitralls modernistes decorats amb flors

Visita al MAC Llegeix més »

Yayoi Kusama

Els nens i nenes de parvulari hem descobert aquesta setmana l’artista japonesa Yayoi Kusama i hem comprovat que li  agrada molt pintar  cercles i llunes per això li diuen “La princesa de les llunes”. És una dona molt gran i li agrada molt dibuixar i pintar combinant els cercles i els colors. Fa figures,  roba,

Yayoi Kusama Llegeix més »

L’art i els sentits

El divendres passat vam anar al Museu d’Art de Cerdanyola. L’activitat es deia: “ Descobreix l’Art amb els sentits”. Pel camí anàvem una mica esverats, estàvem una mica nerviosos per la Fira i per què marxem de Colònies! Quina emoció!. Quan vam arribar al Museu ens esperava una monitora. Vam començar la visita amb molt

L’art i els sentits Llegeix més »

Arriba la primavera

A cicle inicial per acomiadar el trimestre i celebrar l’arribada de la primavera hem sortit de l’aula a fer murals relacionats amb la primavera. Ens ha agradat molt pintar amb guix sobre paper d’embalar i ens han quedat molt bonics!!!

Arriba la primavera Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut