Yayoi Kusama

Els nens i nenes de parvulari hem descobert aquesta setmana l’artista japonesa Yayoi Kusama i hem comprovat que li  agrada molt pintar  cercles i llunes per això li diuen “La princesa de les llunes”.

És una dona molt gran i li agrada molt dibuixar i pintar combinant els cercles i els colors. Fa figures,  roba, mobles i fins i tot grans habitacions  amb aquests cercles de colors i ella mateixa intenta amagar-se  dins d’aquests espais.

Nosaltres hem fet també una bonica creació amb gomets.

Després amb totes les nostres obres hem fet una exposició a l’entrada de parvulari.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut