Aqua-lúdic

Els nens i les nenes de 3r. B hem anat avui a la piscina de Can Xarau a fer una activitat d’aqua-lúdic.

Ha sigut molt divertit, hem fet jocs a l’aigua i desprès hem tornat cap a l’escola ben fresquets.

Ens ho hem passat molt bé!!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut