Notícies

“ODA A L’ALEGRIA”

Els alumnes de 5è han començat a preparar  la cançó “Oda a l’alegria” de Ludwig Van Beethoven” per interpretar-la amb la flauta. A continuació us poso tots els recursos per continuar treballant.   ODA A L’ALEGRIA Partitura “Oda a l’alegria” Acompanyament musical

“ODA A L’ALEGRIA” Llegeix més »

“O WHEN THE SAINTS”

Els alumnes de 6è han començat a preparar  la cançó “O when the saints” per interpretar-la amb la flauta. A continuació us poso tots els recursos per continuar treballant. Partitura “O when the saints” Música: Acompanyament Vídeo: Acompanyament

“O WHEN THE SAINTS” Llegeix més »

Colònies 6è

Els alumnes de 6è ja han arribat a la casa de colònies de Rasquera. Tots/es estan molt bé i gaudint de les primeres activitats. Al següent enllaç podeu veure algunes fotos del que estan fent… Fotos colònies 6è

Colònies 6è Llegeix més »

Diada de la poesia

Les alumnes de 5è Naomi i Meritxell, acompanyades per les mestres de l’escola, la Alícia i la Rosa van anar a la residència d’avis de Vila-seca, en representació de la nostra escola. Allí, van recitar els poemes que havien preparat als avis i àvies i van gaudir molt de l’experiència. Aquesta activitat està emmarcada dins

Diada de la poesia Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut