Pasta de sal

Les crispetes portem diverses setmanes treballant el pintor Gustav Klimt i les seves obres. Ens hem centrat en la magnifica obra d’art  L’arbre de la vida i després de veure amb quins colors treballava i sobre quin material, hem volgut crear “el nostre arbre de la vida” elaborant-lo amb pasta de sal. Ens hem embrutat molt però hem gaudit i après encara més.

Si voleu veure el procés de creació cliqueu aquí.

.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut