Plàstica

P3. Pintura a l’exterior

Aprofitant el bon temps, començarem a fer algunes activitats a l’exterior, en el nostre jardinet. Avui hem pogut gaudir d’una estona de pintura sobre paper film transparent. Ha estat una experiència nova i molt inspiradora. Entreu a l’àlbum “P3. EXPRESSIÓ PLÀSTICA” per veure totes les imatges.

P3. Pintura a l’exterior Llegeix més »

Pasta de sal

Les crispetes portem diverses setmanes treballant el pintor Gustav Klimt i les seves obres. Ens hem centrat en la magnifica obra d’art  L’arbre de la vida i després de veure amb quins colors treballava i sobre quin material, hem volgut crear “el nostre arbre de la vida” elaborant-lo amb pasta de sal. Ens hem embrutat

Pasta de sal Llegeix més »

P3. Ha arribat la primavera!

Els nens i nenes de P3 hem representat amb pintura, els nostres preciosos arbres que tenim al jardinet. Estan plens de floretes roses i liles i de fulles verdes. Per això, amb pintura i fent servir diferents estris, cadascú ha fet una representació d’aquests arbres. Què important és fer activitats a l’aire lliure! aprofitem el

P3. Ha arribat la primavera! Llegeix més »

P3. Descobrim l’escuma

La setmana passada vam fer una activitat molt divertida per tothom: vam poder tocar i jugar amb escuma d’afeitar. A sobre de la taula vam tocar-la, vam fer dibuixos, ens vam tacar mooolt i ens ho vam passar molt bé! Entreu i cliqueu a l’àlbum on trobareu les imatges d’aquesta activitat.  

P3. Descobrim l’escuma Llegeix més »

P3. Som artistes!

Cada setmana dediquem algunes sessions a fer activitats plàstiques per tal de fomentar la creativitats en els més petits. Anirem penjant en aquest àlbum les fotos que anem fent al llarg del curs, no el deixeu de mirar. Entreu i cliqueu a la imatge per veure les fotos.

P3. Som artistes! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut