Arriba el Tió Feu un comentari / Per Escola Ignasi Iglesias / 15 de desembre de 2017 / CICLE INICIAL Primària / inicial, nadal, primer, segon, Tió El dimarts vam trobar una carta… El Tió ens demanava ajuda, havia anat a parar al pati de la nostra escola i l’havíem de rescatar perquè tenia molta gana! Diu que ens recompensarà!