Tió

El Tió ens ha cagat!

El mati del dijous els nens i nenes de cicle inicial vam sentir uns sorolls que venien de les escales, quan ens vam apropar ens vam adonar que eren els budells del Tió. L’hem cuidat tant bé durant aquests dies, que a més de fer-se gran, en ha cagat alguns regalets per la classe i

El Tió ens ha cagat! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut