PRESSUPOSTOS 2019

*PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS 2019 CORNELLA DE LLOBREGAT*
Aquests any hem presentat com a AMPA dues propostes pels pressupostos participatius de 2019 que hem cregut beneficioses per les families de l´escola: millora de la plaça pau Casals (la que està al sortir de l´escola) i millora del parc infantil que tenim a dintre.
Per aconseguir que surtin endavant, necessitem la col.laboració de totes en les votacions (no us portarà més de 5 minuts).

Cliqueu AQUÍ per fer-ho:

• Clicar les propostes 184# (MILLORA PARC INFANTIL ESCOLA IGNASI IGLESIAS, dintre de CORNELLA CIUTAT) i 185# (MILLORA PLAÇA PAU CASALS, dintre de EL PEDRÓ BARRI)
• Al final de la plana registrar-se per votar (són 3 pasos ràpids i sencills)
Esperem la col.laboració de tots per poder aconseguir aquestes dues millores per l´escola.
*EL TERMINI DE VOTACIÓ FINALITZA EL 15 DE JULIOL*