Hem acabat P3 i arriba l’estiu!!!

Benvolgudes families!

Us deixem l’enllaç de totes les activitats de l’última setmana de P3.

Ha estat un plaer compartir el curs amb els vostres fills i filles i amb vosaltres.

Gràcies pel recolzament  i el reconeixement a la nostra tasca amb la vostra feina des de casa i per l’acolliment que heu fet a les families que han arribat un cop el curs ja estava engegat.

Desitgem que tothom s’hagi sentit acompanyat i que cadascuna de les families sentiu que ja formeu part de l’Ignasi

Ha estat un curs intens ple d’etapes i d’acompanyament de processos de creixement.

Volem felicitar a tots els infants per la seva adaptació al ritme viu i emocionant de l’escola. Podem dir amb felicitat que els nens i les nenes de P3 es senten  l’escola seva, que han fet amistats i s’han fet una mica més grans amb nosaltres.

Ens retrobem al setembre amb un somriure i els ulls plens d’imatges de l’estiu!

Ah! Feu els deures del sobre marró! ?( no són optatius!), les mestres també els farem! Teniu dins el sobre els fulls  per enganxar les fotos dels millors moments de l’estiu i que els compartim a l’aula recollits en forma d’àlbum. Feu les explicacions curtes amb paraules en majúscules i utilitzeu en la mesura del possible les dues cares. Els fulls de cada nena i cada nen serviran per construir un àlbum que tindrem a la biblioteca de l’aula.

Un àlbum nostre que ens ajudarà a llegir imatges i descobrir lletres!