Fem ioga a l’escola!

Durant aquests dies hem tingut la gran sort de poder dedicar una sessió d’Educació Física a fer ioga. L’objectiu d’aquestes sessions era desconnectar per tornar a connectar amb nosaltres mateixos, hem treballat la relaxació i la respiració com a eina per utilitzar-les en el nostre dia a dia quan estem més neguitosos o necessitem un moment de tranquil·litat o pau interior.

Ha estat un moment molt agradable on els infants han après a relaxar-se i a connectar amb el seu propi cos per tal d’arribar a la calma. Ho han fet a través de l’escolta de música suau, la pròpia respiració i algunes posicions típiques de ioga que la monitora els hi anava explicant. Volem felicitar-los perquè ho han fet realment bé!!!!

Per veure les fotos cliqueu aquí