5è. Cantània

El passat dijous 24 de maig els nens i nenes de 5è vam anar a l’Auditori de Barcelona a fer la Cantània. Enguany el títol era “partícules” i tractava sobre l’ origen de l’ univers. Ja fa temps que preparàvem les cançons, les danses i el vestuari a l’escola i per fi hem pogut mostrar el resultat de tan d’esforç.

Aquí teniu un petit recull de les imatges abans d’ entrar i durant l’assaig general. Aviat anirem penjant les fotos i els vídeos que ens facin arribar les famílies.

Moltes felicitats nenes i nenes de 5è, va sortir genial!

 

2 comentaris a “5è. Cantània”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut