partícules

5è. Cantània

El passat dijous 24 de maig els nens i nenes de 5è vam anar a l’Auditori de Barcelona a fer la Cantània. Enguany el títol era “partícules” i tractava sobre l’ origen de l’ univers. Ja fa temps que preparàvem les cançons, les danses i el vestuari a l’escola i per fi hem pogut mostrar […]

5è. Cantània Llegeix més »

5è. El blog de la CANTÀNIA

Els nens i nenes de 5è participaran un any més a l’ activitat Cantània que organitza l’ Auditori. Cliqueu la foto per accedir a l’ espai de la Cantània de l’ Ignasi Ilesias. Ja teniu enllaçats els videos per estudiar les cançons. A més, anirem penjant infomació d’ interès per a les famílies.

5è. El blog de la CANTÀNIA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut