1r. Clarinet

Ahir els nens i nenes de 1r vam rebre la visita de la Laia per a realitzar el taller de solistes a l’aula. L’ instrument que ens va mostrar va ser el CLARINET, i en vam aprendre moltíssim!

Ens vam endinsar en un viatge per diferents indrets i amb l’ajuda dels animals i éssers que hi habitaven vam trobar les 5 peces del clarinet.

Per veure fotos i vídeos podeu accedir a la GALERIA DE CICLE INICIAL.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut