Concert d’hivern ’21 – Bones Festes!

Benvolgudes famílies,

Finalitza el primer trimestre d’aquest curs i, malgrat les circumstàncies, els nens i nenes de la nostra escola continuen adaptant-se amb èxit a aquesta “nova realitat”.

Els felicitem, un cop més per la seva capacitat d’adaptació i per posar-nos més fàcil allò que semblava tan difícil.

Volem donar-vos les gràcies també a  les famílies per la vostra col·laboració en  respectar l’organització i les mesures necessàries per afavorir el bon funcionament en el dia a dia a l’escola.

Ens acomiadament fins el 10 de gener amb el concert de Nadal que vam poder gaudir junts i amb els vídeos dels assaigs ja que alguns grups no van poder realitzar el concert que tan bé s’havien preparat.

Bones vacances i cuideu-vos molt!!

Escola Ignasi Iglesias