4t – Sortida Simon Coll

El passat dilluns 19 de febrer, els pastissers i les pastisseres de 4t vam visitar la fàbrica de xocolata Simón Coll.

En aquesta sortida, vam conèixer de primera mà com es treballa amb la xocolata i quins productes fan amb aquesta. Ens vam convertir en experts i expertes de la xocolata i amb els ingredients d’aquesta vam pensar com es feia cada un dels tipus que hi ha: xocolata negra, amb llet i blanca. La part que més ens va agradar va ser la degustació.

Ens ha agradat molt aquesta experiència i hem après molt de l’ofici del nostre projecte: Pastissers i Pastisseres.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut