4t

4t – Sortida Simon Coll

El passat dilluns 19 de febrer, els pastissers i les pastisseres de 4t vam visitar la fàbrica de xocolata Simón Coll. En aquesta sortida, vam conèixer de primera mà com es treballa amb la xocolata i quins productes fan amb aquesta. Ens vam convertir en experts i expertes de la xocolata i amb els ingredients

4t – Sortida Simon Coll Llegeix més »

Sortida TECSALSA 4t

Aquest passat 24 i 31 de gener, els alumnes de 4t van realitzar la sortida al centre ocupacional TECSALSA. Aquest centre està especialitzat a oferir treball i activitats diàries a persones amb discapacitat intel·lectual. Aquí ens van explicar i ensenyar els treballs que realitzen i les activitats més lúdiques en les que participen les persones amb un grau

Sortida TECSALSA 4t Llegeix més »

Marxem de colònies!!

Per fi han arribat les esperades colònies, tenim moltes ganes de gaudir i passar-ho bé! L’alumnat de P5, 2n i 4t comença avui la seva aventura i 6è ho farà la setmana vinent.  Durant aquests dies anirem pujant fotos de les diferents activitats que vagin realitzant. Us convidem a gaudir de les fotos clicant  a

Marxem de colònies!! Llegeix més »

L’IGNASI ESTÀ DE COLÒNIES

Aquest curs tot i les dificultats de la pandèmia també hem pogut gaudir de les colònies, això si amb totes les mesures pertinents. L’alumnat de  6è comença avui la seva aventura i demà ho faran també els infants de P5, 2n i 4t. Durant aquests dies anirem pujant fotos de les diferents activitats que hi

L’IGNASI ESTÀ DE COLÒNIES Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut