20 anys creixent junts. Bones festes.

Benvolguts/des.
Esperem que us trobeu envoltats d’un ambient càlid i ple de l’esperit nadalenc. Aprofitem aquesta ocasió tan especial per desitjar-vos unes festes plenes de felicitat, pau i amor. Que aquest Nadal sigui una oportunitat per compartir moments inoblidables amb la vostra família i éssers estimats.
És amb gran alegria que també celebrem el 20è aniversari de la nostra escola. Vint anys de dedicació, aprenentatge i creixement conjunt. És un moment propici per reflexionar sobre el camí recorregut i celebrar els èxits, petits i grans, que han definit la nostra comunitat educativa.
Amb aquesta celebració, volem expressar el nostre reconeixement a tots els membres de la comunitat educativa: alumnes, mestres, personal administratiu, altre personal del centre, altres centres amb els quals hem fet xarxa, institucions i famílies. Cada un de vosaltres ha estat una part essencial d’aquesta meravellosa trajectòria educativa. La vostra dedicació, compromís i suport han contribuït a crear un entorn on els infants poden créixer i aprendre amb amor, llibertat i respecte.
Per commemorar aquests 20 anys d’èxits i dedicació, volem compartir amb tots vosaltres un poema que reflecteix la bellesa i la puresa d’aquesta celebració. El poema “Alguna cosa lleu” de Miquel Martí i Pol ens recorda la importància de la tendresa i la meravella, i com aquestes qualitats ens connecten com a comunitat educativa.

“Alguna cosa lleu i poderosa
que qualsevol paraula fa subtil
com si fos dita amb una veu molt íntima.
Això sol ser Nadal, i la tendresa
que s’instal·la, tal volta agosarada,
al lloc mateix on, dia rera dia,
hi creixen el neguit o bé l’enveja.
No dura tanmateix la meravella
i el vent d’any nou s’endú de cop els somnis
i malfereix quasi tots els propòsits.
I jo em pregunto: ¿podem dir-nos bons
si ho som només a toc de calendari?”

“Alguna cosa lleu”, de Miquel Martí i Pol: contra la hipocresia

Aquest poema ens recorda la fragilitat del temps i la importància de mantenir la tendresa i la bondat més enllà de les dates marcades al calendari. Amb la vostra col·laboració, hem creat una comunitat educativa que va més enllà de les aules i que ha estat un lloc d’inspiració i creixement per a tots.

Disseny de la Nadala: Sergi Solé.

Us desitgem unes festes plenes de moments especials i un any nou ple de noves oportunitats i èxits. Que continuem construint junts un futur ric en aprenentatges i alegries.

Amb tot el nostre afecte,

Santa Cecília 2023.

Divendres 24/11/2023 és una data especial! Estarem presents al Concert de Santa Cecília gràcies a una amable invitació dels talentosos alumnes del projecte musical ESPAI MUSICAL MASQUEFA “Que la música no pari”

Eleccions al Consell Escolar.

Benvolguts membres de la comunitat educativa.
Com ja us vàrem avançar, durant el mes de novembre es realitzaran les eleccions al consell escolar.
Adjuntem el calendari del procés electoral i us animem a participar-hi activament, presentant les vostres candidatures i exercint el vostre dret a vot.
Renovarem dos  membres del sector pares i mares; i tres membre del sector mestres.
Tota la informació sobre el procés, els cens electorals, constitució de les meses i convocatòria ho trobareu a la cartellera interna del centre.

Cordialment.