La Consellera d’Ensenyament Meritxell Ruiz i Isern visita l’escola Mossèn Homs.

El passat dimecres 16 de novembre vam tenir el plaer de rebre la consellera d’Ensenyament Meritxell Ruiz que va visitar l’escola d’Hoteleria Mossèn Homs.

L’objectiu d’aquesta visita va ser conèixer personalment el treball que realitza aquesta escola. La consellera va venir acompanyada de la directora dels Serveis Territorials Carme Vigués, el sots director Fernando García, l’inspector en cap, Josep Planxeria i el cap de Personal docent enric Trens.

En el transcurs del dinar a les instal·lacions de la Torre Homs es va parlar de la història dels cicles Formatiu al Cavall Bernat, les necessitats de l’escola com són les reparacions que cal fer i la resta d’equipaments que hi manquen.

La visita va transcórrer en un clima molt agradable i l’endemà, a través de la Directora de Serveis , ens van trametre un missatge d’agraïment per al professorat i alumnat tot dient que s’hi havia trobat molt acollida i molt a gust al llarg de tota la visita.