Tenim compostador a l’escola La Vila!!!

Els alumnes de 4tB estem treballant en projectes, un grup ha triat el tema del compostatge i com que l’hem trobat molt interessant ens hem acabat afegint la resta de la classe.

Vam pensar escriure un correu a medi ambient de l’Ajuntament i  en Jofre  ens va dir  que li agradava molt veure’ns motivats per aquest tema i ens va posar en contacte  amb el Consell Comarcal. Llavors vam parlar amb la Francina que  ens va dir que ens portaria un compostador

Sabeu què és un compostador?

És una caixa molt gran on es posen restes de matèria orgànica com les peles de plàtan, de fruits secs, cors de poma…. i una mica de matèria seca per tal de que no faci pudor. S’ha de remenar de tant en tant i després de 5 o 6 mesos podrem començar a recollir el compost, que és un adob natural que sembla terra i que podrem utilitzar al jardí i a l’hort.

Per poder recollir la matèria orgànica a cada classe vam demanar a  l’Ajuntament un cubell marró per cada aula.

Estem molt feliços de poder fer compost al cole !!!!!

Alumnes de 4tB

Més informació a la web del Consell comarcal del Baix Empordà. Àrea de medi ambient