Anem a la piscina

Dins l’àrea de l’educació física de la comunitat de mitjans és molt important aprendre a nedar.
Els/les alumnes de 2n aniran a la piscina tots els dijous pel matí del 10 de gener al 28 de març del 2019.

Tota la informació i la circular per l’autorització us la podeu descarregar aquí. Teniu temps de retornar l’autorització fins el dimarts 18 de desembre al tutor de l’aula

El mes de gener a l’hora d’educació física venen els monitors de piscina a fer una xerrada als alumnes i recordar quin material han de portar, quines són les normes de la piscina.

El primer dia de l’activitat tots els/les alumnes fan una prova de nivell a la piscina petita ( on fan peu) i d’aquí fan els grups. Hi ha 4 grups amb 4 monitors més el socorrista. Normalment surten 2 grups que fan l’activitat a la piscina petita (de nivell baix) i 2 que van a la gran ( nivell alt) on tenen reservat 2 carrils ( els 2 de les cantonades). Aquest any hi haurà 3 grups de 12 i un de 13 alumnes.

Aquesta és una activitat subvencionada per la