Premis del XVè Concurs del Punt de llibre a la Biblioteca de Palamós

punts de llibre17
Dijous 20 d’abril per la tarda es va fer l’entrega dels premis del XVè Concurs de Punts de llibre de Sant Jordi de la Biblioteca de Palamós.
La proposta d’aquest any ha estat l’il·lustrador Quentin Blake , en commemoració del 25è aniversari de la 1a edició en català del seu llibre Tots plegats. Han participat els alumnes de 1r a 6è. Hi hagut dues categories: 1a categoria de 6 a 8 anys i 2a categoria de 9 a 12 anys.
De la nostra escola han quedat les següents finalistes: Celine Feuzeu, Martí Pardo, Clàudia Marín, Arwen Garcia, Carla Tomàs, Aina Farrés i Làia Rodríguez.
Les guanyadores han estat la Celine Feuzeu (1a Categoria) de La Vila i Bianca Andreea (2a categoria) de l’Escola Vila-romà.
Felicitats a totes les artistes !
Podeu veure els punts de llibre guanyadors aquí.