Mobile Learning Awards

La nostra escola ha participat en els premis Mobile Learning Awards del 2017. Cicle superior i l’àrea TAC de l’escola ha presentat l’experiència en l’ús dels chromebooks en el treball per projectes a l’aula.

No hem estat seleccionats com a finalistes. Podeu veure el llistat dels finalistes en aquest enllaç.

La cinquena edició del Mobile Learning Awards ha registrat una alta participació que es concreta en la presentació de 114 experiències d’aprenentatge amb tecnologia mòbil a l’aula de docents i 5 d’alumnes, així com 36 experiències innovadores de centre i 10 d’AMPA.

Les entitats convocants i el Departament d’Ensenyament volen agrair l’àmplia participació i la qualitat dels treballs presentats en aquesta convocatòria.

La cerimònia de lliurament de premis se celebrarà el dia 1 de març dins del marc de la jornada Changing Education Together del Mobile World Congress.

Podeu veure l’experiència dels Chromebooks presentada per la nostra escola aquesta edició aquí.