L’estacio metereològica de l’Escola La Vila

A l’ Escola La Vila ja tenim en funcionament l’ estació metereològica.

Es troba a la teulada de l’edifici nou i emet dades contínuament a una consola receptora. Aquesta consola passa les dades al servidor de l’escola que les penja cada 5 min a una web que es pot consultar des de qualsevol ordinador de l’escola o des de casa.

L’estació ens aporta dades de temperatura exterior i interior, humitat, pressió atmosfèrica, direcció i velocitat del vent, nivells de pluja, etc. Alhora realitza un anàlisi de les dades en gràfiques d’evolució de la temperatura, etc. Aquestes dades ens aniran molt bé pel treball per projectes i en àrees de medi i matemàtiques.

Podeu consultar les dades a la web weathercloud La Vila Palamós.

Agraïr a en Jordi Oriol Sitjas la seva col·laboració voluntària i desinteressada en tota la instal·lació i manteniment de l’estació del centre. Podeu veure més estacions metereològiques de la província de Girona a la seva web meteocalonge.cat. L’estació de la nostra escola també està enllaçada.