Hem detectat polls a l’escola

Polls a la comunitat de petits

hem trobat alumnes de la comunitat de petits que tenen polls i cal fer el tractament adequat.

• Els informem de la importància de combatre junts, famílies i escola el problema de paràsits.
Si no ho fem junts no ho arreglarem!

• Hem detectat alguns casos, i per això els passem la següent informació:

Segons el que es va acordar al Consell Escolar de dia 23 de maig de 2007, en cas de que es detectin paràsits a un/una alumne/a el procediment a seguir serà el següent:

– El/la mestre/a citarà els pares per a comunicar-ho personalment.
Si qui ho ha detectat són els pares, aquests seran els que ho hauran de comunicar a l’escola.

– En qualsevol dels casos CALDRÀ SEGUIR LES MESURES SEGÜENTS:

1. Rentar el cabell del nen/a amb un xampú normal, dos o tres cops per setmana.
2. Raspallar el cabell cada dia amb molta incidència, amb una pinta específica (té les pues molt juntes, llargues, es ven a les farmàcies).
Incidir molt especialment en les zones del clatell i darrera orelles.

Us podeu descarregar la circular aquí

Gràcies per col·laborar