Finalistes dels Premis Mobile Learning Awards 2018

El projecte “L’Antiga Grècia: el viatge a Emporion” de la Comunitat de Grans ha participat enguany  en els premis Mobile Learning Awards 2018 i ha estat seleccionat com a un dels quatre finalistes.

Aquest concurs pertany al programa mSchools i té com a objecte recòneixer innovacions didàctiques de docents i escoles aplicant les noves tecnologies mòbils a les aules.

Podeu veure l’enllaç amb el llistat dels projectes finalistes en la modalitat de millors experiències i propostes d’aula amb tecnologies digitals clicant aquí i també podeu accedir també al projecte que ha presentat la nostra escola fent clic aquí.

El proper dijous 1 de març assistirem a l’entrega de premis que tindrà lloc dins la jornada “Changing Education Together” del Mobile World Congress.

Esperem que hi hagi molta sort!!