Castanyada 2017

Celebrem la castanyada a l’escola.

Dimarts 31 d’octubre pel matí arriba la Castanyera a La Vila a buscar les castanyes que ha portat la mainada d’educació infantil i de la comunitat de mitjans.

Dimarts per la tarda farem la festa de la castanyada. Cantarem cançons i menjarem castanyes. Tots els/les alumnes que vulguin podran venir vestits de castanyers i castanyeres. Els nens i nenes que es queden a dinar han de portar la roba en una bossa amb el nom i abans de les 15h els disfressarem.

El divendres 27 o el dilluns 30 d’octubre cal portar 15 castanyes amb un tall a la classe. Els alumnes de 5è cal que portin 2 bosses de 15 castanyes, una per la venta a les paradetes.

També fem una exposició de tardor a l’escola. Els alumnes poden portar manualitats de tardor del dilluns 23 al dimarts 31 d’octubre.

Els pares i mares podran entrar a l’escola a gaudir de la festa a les 16 h de la tarda. Hi haurà dues paradetes de venda de castanyes i berenar pel viatge de final de curs dels alumnes de 5è.

Participeu en les activitats TAC de la castanyada a www.edu365.cat/castanyada/index.htm

Aquest any ballem La rumba de les castanyes i Ghostbusters a l’estil castanyera.

No us perdeu l’ Audiovisual de la Festa de la Castanyada.

Aprofitarem la Festa de la Castanyada per inaugurar el curs 17-18.
Bona castanyada a tots/es !