Activitat projecte Força

Continuant amb el projecte Força hem treballat la dinamització d’imatges per pensar mitjançant una exposició. Es tracta de 15 imatges on es posen en evidència alguns dels tòpics que sovint s’utilitzen per definir la feminitat o per negar-la i que pretenen fer pensar i replantejar-se el tractament de la dona en molts aspectes de la societat i la seva exclusió. La participació i valoració per part dels participants ha estat molt positiva. Aquí teniu un recull d’imatges de la jornada.

Cent anys dels naixement de Manuel de Pedrolo

El dia 24 de maig l’escola va tenir el plaer de comptar amb la presència d’Adelais de Pedrolo, filla de l’escriptor català Manuel de Pedrolo. Aquest any es commemora els cent anys del naixement de Pedrolo. Amb aquest motiu, la comissió de Katacultura de la nostra escola va contactar amb Adelais i va venir a fer-nos una xerrada. Van assistir els alumnes dels grups de Graduat i Català 3.

La xerrada va tractar sobre la vida i  l’obra d’aquest autor. Tots els alumnes van valorar l’activitat com molt interessant i van fer nombroses intervencions i preguntes. Prèviament havíem treballat a classe algun dels llibres de Pedrolo i havíem vist el documental “Manuel de Pedrolo: trencant l’oblit”.

Connectats a la formació d’adults

Avui tot el claustre ha assistit a la Jornada d’Experiències Educatives FA que s’ha celebrat a Viladecans.

En les jornades hem pogut gaudir de les experiències educatives d’altres centres de Formació d’Adults del Baix Llobregat. Una part del nostre claustre ha participat parlant de la nostra “Transformació d’un centre en comunitat d’aprenentatge”, esperem que us hagi agradat tant com a nosaltres les experiències que hem escoltat.

Projecte Força

El nostre alumnat ha viscut i experimentat amb intensitat els efectes i les conseqüències d’una cultura patriarcal, no només assumint amb esfereïdora naturalitat els rols que tradicionalment s’han atorgat, sinó també reproduint-los, perpetuant una desigualtat que ja no té cabuda en el… Llegeix més»

Formació CdA

Continuem amb la nostra formació del claustre per consolidar la nostra comunitat d’aprenentatge.

El passat dia 7 de Maig vam tindre la visita del Marcos, que ens va parlar sobre la construcció de la masculinitat i la prevenció de la violència.

Tant el claustre com els nostres alumnes van gaudir de la jornada i van participar activament.

Moltes gràcies Marcos!

Dia de Pi

Al calendari anglosaxó s’escriu primer el mes i després el dia. És per això que el dia d’avui s’escriu 3/14 que es correspon a l’aproximació a les centèsimes del nombre Pi (3,141592…).

Us desitgem un dolç dia de Pi!

Font imatge: web

Per saber els actes commemoratius d’aquesta celebració podeu visitar la web espanyola piday.es