Una tertúlia més a Competic!
23/01/24El 17 de gener vam fer una tertúlia amb els nostres alumnes de Competic Inicial C, vam parlar d’un tema d’actualitat, l’addició dels videojocs, sobretot amb adolescents. Ha estat un èxit, amb força participació i algun d’ells han compartit experiències personals, sobretot amb els seus fills i filles. Els alumnes han mostrat un bon comportament, respectant-se entre ells i creant un ambient molt positiu.
Arriba l’avaluació del primer quadrimestre!
22/01/24Arriba el final del 1r quadrimestre d’aquest curs amb els exàmens.
Us mostrem el material que s’ha utilitzat per avaluar l’expressió oral d’anglès 1. És una versió modificada que utilitzàvem d'”All about me”, versió mòbil .
I tu, sabries explicar tots aquests aspectes sobre tu, utilitzant la llengua anglesa?
Tertúlia digital
17/01/24Avui, l’alumnat de COMPETIC 1B ha dut a terme una altra tertúlia, la segona del quadrimestre, que tracta sobre el ciberbullying i com aquest afecta el nostre dia a dia. La tertúlia ha estat dinamitzada amb les aportacions del nostre estimat Rafa (voluntari de l’escola i mestre jubilat), i hem pogut compartir experiències molt interessants, així com reflexionar sobre el mal ús de les tecnologies, els inconvenients de no denunciar actes discriminatoris, etc.
El titular de la tertúlia era el següent i a partir d’aquest, l’alumnat ha destacat les idees principals del text, posteriorment hem abordat la problemàtica social a les escoles i analitzat els diferents punts de vista de l’alumnat. Tanmateix, la tertúlia ha finalitzat amb un acord comú: l’ús de les noves tecnologies ha de servir per comunicar-nos, humanitzar-nos i garantir el respecte i la igualtat entre tots i totes.
UN BOTÓN ROJO CONTRA EL “CIBERBULLYING”: ASÍ AYUDA LA TECNOLOGÍA A FRENAR EL ACOSO EN LAS REDES SOCIALES
Curs d’accés a cicle superior
10/01/24Tornem-hi!
08/01/24Festa final de trimestre
19/12/23La Comissió d’Actes Festius formada per professorat i alumnat ha dissenyat i organitzat les activitats de la festa final de trimestre que s’ha celebrat dimarts 19 en torns de matí i tarda. Les activitats que s’han desenvolupat han estat actuacions musicals per part de l’alumnat i liderat per la dinamitzadora d’activitats del centre penitenciari, seguint d’una xocolatada amb melindros i una rifa final.
Moltes gràcies a l’alumnat més artista de l’escola!
L’alumnat de COMPETIC 1D participa en la creació de la postal de Nadal
18/12/23L’alumnat de Competic 1D ha estat l’encarregat de crear les postals de Nadal de l’escola fent ús de l’aplicatiu GIMP. Aquesta activitat busca potenciar la COMPETÈNCIA C5: Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment. De la mateixa manera, també han desenvolupat… Llegeix més»
Com estan els pantans de Catalunya?
13/12/23A FI-1 fa un temps que estem treballant la temàtica de l’aigua. Som molt conscients del problema greu que hi ha amb la sequera actualment i els pantans de Catalunya son dels primers afectats.
Des de la inquietud del nostre alumnat, hem volgut saber quina capacitat… Llegeix més»
GRUPS INTERACTIUS DE CASTELLA 1B
13/12/23Periòdicament al grup de Castellà 1 de les 11:00 realitzem Grups Interactius, una molt bona manera de construir coneixement interactuant i aprenent les unes de les altres des del respecte i l’experiència pròpia.
En una de les últimes sessions, vam realitzar tres activitats manipulatives i visuals, en les que vam treballar fonètica, lèxic i gramàtica.
Moltes gràcies al voluntariat i a la Comissió Comunitat d’Aprenentatge, per fer possible que tot anés de la millor de les maneres.
L’ART ENS AJUDA A ENTENDRE EL MÓN?
11/12/23A FI3 estem treballant una unitat competencial sobre l’art i una bona manera d’assentar coneixements és mitjançant els Grups Interactius, ja que construïm coneixement interactuant i aprenent les unes de les altres des del respecte i l’experiència pròpia.
Activitats manipulatives i visuals, per treballar geometria, medi i llengües.
Moltes gràcies al voluntariat i a la Comissió Comunitat d’Aprenentatge, per fer possible que tot anés de la millor de les maneres.