Visita i xerrada de l’escriptor Joan Pinyol

Avui, els alumnes de 4t de ESO han tingut la sort de rebre la visita del escriptor de un dels llibres que han llegit aquest curs, en Joan Pinyol, autor de la novel·la, El mar de les ombres.  Han assistit a un fòrum – trobada  autor – lectors, que ha tingut lloc a la Biblioteca del nostre centre.

Ha sigut una molt bona experiència per a les dues parts, atès que ells han pogut compartir amb l’autor els seus dubtes i inquietuds i el Joan Pinyol ha gaudit de l’interès que han mostrat els i les alumnes.

Esperem que vinguin més trobades d’aquesta mena, que fan que hi hagi una motivació mútua, tant per part dels alumnes com de l’autor.

I acabada la xerrada, les dedicatòries.  Una gran experiència!