VISITA DELS ALUMNES DE L’ESCOLA EUROPA

Ahir ens van visitar els alumnes de 6è de l’escola Europa. Com cada any, els de primària volen ver amb els seus ulls el nostre Institut i el seu funcionament, per tal d’anar-se preparant pel futur. Van veure una obra de teatre en anglès dels alumnes de 3r ESO, un taller de robòtica amb els alumnes de l’aula multinivell de monitors, van fer una pràctica de laboratori (PH de diferents productes), un joc sobre la Unió Europea i un taller de vocabulari en anglés. Va ser un dia productiu i ple d’emocions. Es van adonar que a l’Institut també s’aprèn molt i es poden passar molt bones estones.