VISITA DELS ALUMNES DE L’ESCOLA SALOU

Tot i que els veiem cada dia sortir al pati quan sona la musiqueta, els veiem sortir del cole, entrar amb somni al matí, no els coneixíem…Bé, potser alguns sí, perquè són veïns, família… Però ahir ens van fer una visita al nostre centre, van passar unes estones amb nosaltres, i els vam preparar teatre en anglès, jocs i activitats interessantíssimes de les altres matèries, i també, els nostres profes, els van posar les bates al laboratori i els van fer investigar i aprendre experiments nous, vam poder xerrar i canviar impressions amb ells, dir-los que l’Insti no és tan dur com es pensen, de fet, els vam veure molt contents tombant pels nostres passadissos i per les nostres aules.

.

Gràcies per la visita estimats veïns i futurs companys.