Visita a l’Ajuntament de Salou, pels periodistes de l’aula d’acollida de 4rt.

VISITA A L’AJUNTAMENT DE SALOU

El 9 de desembre, els alumnes de 3r i 4t d’aula d’acollida vam anar a visitar l’Ajuntament de Salou.

Ens va rebre Juanma Hidalgo, cap de protocol i Julia Gómez, regidora de Serveis Educatius i quarta tinent d’alcalde de  l’Ajuntament. Ens van ensenyar diferent espais: La Sala de Plens, el Centre Cívic, l’Auditori i ens van explicar la feina que es fa a l’Ajuntament.

L’Ajuntament de Salou té 21 regidors de cinc partits que es reuneixen en plenari públic, el darrer dimecres de cada mes, per prendre decisions que repercuteixen en el municipi i en els seus ciutadans. Cada setmana, es reuneixen en Junta de Govern un petit nombre de regidors per prendre les decisions del dia a dia.

Abans de marxar ens vam fer una foto amb els gegants de Salou.

Alumnat 4t ESO Aula d’Acollida