Visita a l’Ajuntament de Salou dels alumnes de l’aula d’acollida

Els i les alumnes de l’aula d’acollida han visitat per torns l’Ajuntament de Salou.

Ens va rebre la regidora de Serveis Educatius, la senyora Julia Gómez. De la seva mà vam poder visitar els diferents espais que conformen el consistori: la Sala de Plens, el Centre Cívic, l’Auditori, etc., i ens va explicar de manera molt amena la feina que es fa a l’Ajuntament. D’aquesta manera, els alumnes nouvinguts del nostre institut van poder conèixer de primera mà com és l’ajuntament per dintre i per què és tan important en el dia a dia del nostre municipi.

A més, durant la visita dels alumnes de 3r i 4t d’ESO, també ens va rebre l’alcalde de Salou, el senyor Pere Granados, que ens va acollir i mostrar les dependències d’alcaldia, la zona d’accés més restringit de qualsevol consistori.

La totalitat de l’alumnat i les professores de l’aula d’acollida estem molt agraïts de la rebuda i de la visita al nostre consistori. Posteriorment, els i les alumnes van realitzar unes activitats on van poder demostrar tot el que havien après durant la visita.