Una rosa per Sant Jordi

Els alumnes de 1erD surten de la zona de confort per entrar a escena i dissenyar una ROSA de gran format per a la diada de Sant Jordi.

Després de treballar a classe els polígons regulars inscrits en una circumferència en l’assignatura d’ Ed. Visual i Arts Plàstiques, ara traslladen tals coneixements a l’àmbit de les arts escèniques. Una experiència vivencial i cooperativa.

Els alumnes utilitzen la pista d’esports que hi ha al pati com a paper en blanc per a la seva creació. I, en comptes de compàs i regle, fan ús del seu propi cos, cordes, pals d’escombra, guix i cinta vermella per a dur a terme la rosa.

El fet de gravar en vídeo la peça artística des de la distància, permet visibilitzar el cos de l’alumne com un instrument més creatiu, perfectament integrat en el llenguatge artístic. Una fusió entre “cos i art”.