TREBALL PER PROJECTES A 1r d’ESO

L’alumnat de 1r ESO té un encàrrec aquest trimestre: col.laborar amb la campanya de l’escola verda per incentivar l’ús d’embolcalls reutilitzables i reduir el paper d’alumini dels entrepans. Haurà de dissenyar activitats, logos i eslògans. Es tracta d’un treball per  projectes en el qual l’alumnat demostrarà tota la seva  creativitat i que després es penjarà a la web de l’Institut.

Durant el trimestre, aprendran a utilitzar les eines informàtiques necessàries per completar el projecte (ús de documents compartits, aplicació per a dissenyar logos…)

Un pas previ és aprendre a treballar en equip i a cooperar per aconseguir un repte comú. Us mostrem una de les activitats cooperatives realitzades: el disseny d’una composició amb les peces d’un tangram, que després han registrat fent servir les noves tecnologies.

ACTIVITAT MÒBIL.EDU