SETMANA D’ORIENTACIÓ A BATXILLERAT

Avui hem començat la setmana d’orientació per als alumnes de Batxillerat, amb xerrades molt interessants d’universitats i centres de cicles formatius.  Però el que probablement ha agradat més als alumnes,ha sigut la conversa amb dues excel·lents ex-alumnes del nostre centre, Ylenia i Alexandra, dos noies que estan fent el grau de Bioquímica amb força d’èxit i que els han parlat molt clar de tot el que han de fer per poder aprovar el BAT i la Selectivitat.  Gràcies pels vostres consells, per compartir les vostres experiències i per donar un punt de vista molt proper als nois i noies que us escoltaven amb tanta atenció; com molt be ha expressat la Ylenia: “s’acosta el mes de maig, un mes per estudiar, per treballar i per aconseguir tots els vostres objectius, ah!, i no passa res si us equivoqueu en les vostres eleccions d’estudis superiors, podeu canviar, però això sí, heu d’aprendre dels vostres errors”.