Setmana de l’esport i els jocs: Healthier minds, smarter minds

Cliqueu aquí per veure el video de l’activitat, dins del projecte Erasmus “Healthier minds, smarter minds”

Continuem gaudint de la setmana de l’esport, gràcies  a l’Ajuntament de Salou que ha col·laborat i ha donat suport a aquest tast d’activitats esportives a l’aire lliure que ofereixen les diferents entitats esportives i ball de bastons de Salou.  Avui ha tocat el torn als alumnes de primer d’ESO, que han arribat molt contents al Camp de Futbol Municipal.  Allí hem tingut la sorpresa de trobar-nos amb ex-alumnes del centre, que ara fan de professors de diferents activitats a aquest campus.

Setmana de