SANT JORDI 2019

Hem tornat de les vacances de Setmana Santa, no massa contents, ens han semblat curtes, han passat massa ràpid, però, avui hem pogut celebrar al centre una jornada cultural amb motiu de la diada de Sant Jordi, bé, és una manera dolça de tornar a la feina, tot s’ha de dir.

Balls diversos, de bastons, de pastorets, coreografíes raperes… Interessants xerrades, sobre el tabac, sobre els primers auxilis; tallers de clauers (preciosos) de “smoothies” (begudes súper saludables i delicioses a les que abans anomenaven batuts); els de Batxillerat han jugat a basquet amb cadires de rodes, han viscut en primera persona com se pot fer i com gaudir de l’esport malgrat els problemes físics. També hem participat en la gymkana dels enigmes, amb els de primer de ESO, que han hagut d’anar a una “scape room”.  Els de tercer han estat tot el dia amunt i avall venent roses i fent-se càrrec de la seva paradeta a la fira de Sant Jordi.  Finalment s’han repartit els premis de fotografia, del concurs que cada any organitza l’AMPA de l’institut, i els diversos premis literaris, de plàstica i de sport, i hem gaudit de les actuacions del conjunt instrumental i la coral.  Enhorabona a tots els guanyadors. Una bona diada de Sant Jordi per a tothom i demà…. a treballar, que queda molt poc per acabar aquest curs!!

1. TOMAS GIMENO MUNOZ

Hi, there!!! Thou with nine hours delay, I have seen the pictures posted on the web. Really nice. Glad to see my partner-teachers and personnel at Marta Mata High so nice and glad to see the students. Here in Los Angeles there is no celebration for Sant Jordi, neither for Book Day, so it is very likeable to see you all gathering and enjoying of such day. Students here do not read at all, at any level of education, and that has its reflect on their academic training and their personality, totally unable to empathize. I encourage you to keep on reading, living different lives in alternative realities, dreaming of and feeling parallel words and dids.

Best regards