PREMIS MEDIAMBIENTALS 2023

Aquesta setmana que hem celebrat el Dia mundial del Medi ambient s’han repartit els premis dels concursos mediambientals del nostre centre.
Els guanyadors de la “classe més sostenible” han estat els alumnes de 3r C que ho han celebrat amb un esmorzar.
Els guanyadors del “concurs de fotografia Marta Mata sense residus” han estat el Joel Farré en la categoria d’alumne i el Sergi Pericàs en la categoria de professorat i PAS. Els guanyadors s’han endut una ampolla reutilitzable i un embolcall d’esmorzar reutilitzable amb disseny de l’Institut Marta Mata.

Enhorabona a tots els guanyadors!