ORDRE, MOVIMENT O TOT PLEGAT

Les formes planes arriben a donar gran sensació d’ordre i d’estabilitat, les formes més bàsiques són el triangle equilàter, el cercle i el quadrat. Per aquest treball escollim el quadrat per posar de manifest una de les funcions principals dels plans, que consisteix a crear volum en unir diverses formes planes en diferents direccions. D’altra banda treballem la direcció amb línies simples obliqües o inclinades que transmeten inestabilitat i moviment. Aquests dos aspectes donen a les línies inclinades un efecte visual de dinamisme.

Aquí teniu alguns resultats obtinguts pels nostres alumnes de primer d’ESO, que us sembla?.