LES MILLORS AULES 2020 / 2021

Un any més, la Comissió Verda de l’Institut ha premiat les millors classes d’aquest curs.

La classe guanyadora ha estat 4rt d’ESO C amb 68 punts i en segon lloc la classe de 2n d’ESO A amb 67 punts.
La Comissió verda ha premiat al primer i segon premi amb un cactus per a cada alumne i una planta a la tutora de cada grup.
Volem felicitar-los a tots/es i agrair la tasca de les dues tutores, la Silvia Infante i Anna Valldeperez per educar per la sostenibilitat.
Durant el curs els delegats verds han puntuat els següents criteris:
Finestres obertes per ventilar l’aula.
Llums apagades.
Aula ordenada.
Aula neta.
Contenidors de reciclatge utilitzats correctament.

Per un món més sostenible, per cuidar el nostre medi ambient, per ser conscients de la importància que té la natura a les nostres vides, per tot això i molt més, gràcies a totes les iniciatives de l’Escola verda del Marta Mata.

l’Escola Verda.