INFORMACIONS FINAL DE CURS

Us fem arribar diverses informacions importants de cara a final de curs:

ALUMNAT ESO:

• El dia 11 de juny els tutors/es  lliuraran impreses les qualificacions finals als vostres fills/es. El període de reclamació és de dos dies hàbils i s’ha de fer a través d’un escrit a la secretaria del centre. Les qualificacions del tercer trimestre les tindreu el mateix dia publicades a ieduca, la intranet de centre.
  • Aquells alumnes  que no hagin superat alguna matèria, tenen el període de proves extraordinàries els dies 16-17-18 i 21 de juny.  Podeu consultar el calendari de les proves extraordinàries en aquest enllaç. El calendari també el rebreu  amb les qualificacions.
  • El lliurament de qualificacions de les proves extraordinàries será el dia 23 de juny a les 10 h (1r i 2n d’ESO) i a les 12h (3r i 4t d’ESO) a les aules respectives.
  • Retorn del préstec de llibres a l’AMPA: consulteu el document  Normativa Préstec Llibres curs 21 22
  •  Retorn dels portàtils en préstec del Departament d’Educació:
    • dimarts 15 de juny per a l’alumnat de 4t d’ESO que ha superat el curs (inclòs el que seguirà estudis al centre) i dimarts 22 de juny per a l’alumnat de 4t d’ESO que ha de fer les proves extraordinàries. S’ha de portar l’aparell, el carregador i la capsa a classe.
    • L’alumnat de 3r d’ESO no ha de lliurar el portàtil en préstec si segueix estudiant al centre el curs vineent.
  • La graduació de 4t d’ESO tindrà lloc dimecres 16 de juny, al matí, durant la jornada lectiva. Es farà en grups bombolla, respectant les mesures COVID, només amb alumnat i professorat.
  • Les classes finalitzen el 22 de juny, però l’assistència no és obligatòria per a l’alumnat que ha superat el curs a partir del dia 17 de juny (dies de les proves extraordinàries).
  • La confirmació de matrícula per a l’ESO es farà de manera telemàtica del 21 al 28 de juny. Podeu trobar procediment i documentació requerida en aquest enllaç: matrícula d’ESO alumnes del centre.
  •  La  matrícula de batxillerat per a l’alumnat que segueixi estudis a l’institut és del 12 al 16 de juliol. Trobareu procediment i tràmits a Matrícula de batxillerat.

ALUMNAT 1r BAT

• Les classes finalitzen el 22 de juny.
  • El dia 23 de juny a les 12 h, el tutor/a  lliurarà impreses les qualificacions finals als vostres fills/es. El període de reclamació és de dos dies hàbils i s’ha de fer a través d’un escrit a la secretaria del centre. Les qualificacions del tercer trimestre les tindreu el mateix dia publicades a ieduca, la intranet de centre.
  • Aquells alumnes que no hagin superat alguna matèria, tenen el període de proves extraordinàries la primera setmana de setembre, segons calendari que es lliurarà juntament amb les qualificacions.
  • La matrícula per al curs vinent és del 12 al 16 de juliol. Trobareu procediment i tràmits a la página Matrícula de batxillerat del centre a partir del dia 23 de juny.

Salutacions cordials i bon final de curs!!!!