III JORNADES D’ORIENTACIÓ INSTITUT MARTA MATA

Un any més iniciem les jornades d’orientació dedicades a l’alumnat de 2n de batxillerat . Com podeu veure al Calendari Setmana Orientacio 2018  diverses universitats i instituts presentaran als alumnes la seva oferta educativa de graus i cicles formatius de grau superior. Les jornades es complementen amb xerrades informatives sobre les PAU tant per a alumnes com per famílies i una taula rodona amb professionals de diferents sectors que aportaran el seu punt de vista sobre la seva feina i la trajectòria que han seguit fins obtenir-la.