II JORNADES D’ORIENTACIÓ INS MARTA MATA

orientacio

Avui han començat les II Jornades d’orientació acadèmica i profesional al nostre institut. Durant tres dies els alumnes de segon de batxillerat rebran la visita de diferents universitats i instituts de cicles formatius per mostrar la seva oferta educativa, rebran xerrades d’ex-alumnes que els aportaran la seva visió sobre el pas de l’institut a la universitat i de professionals en actiu de diferents sectors que els transmetran la seva experiencia i respondran els dubtes dels estudiants.

Dins les jornades també estan previstes la visita a l’Espai de l’estudiant de Valls  i reunions informatives als pares dels alumnes de segon de batxillerat sobre el funcionament de les PAU i de 4t ESO sobre les proves d’accés a cicles i PFI de cuina.

Des del centre donem les gràcies a totes les persones que han col·laborat en l’organització d’aquestes activitats.

Programa de la setmana-orientacio-2017